Fizična hramba

Storitev fizične hrambe vam v sklopu celovitih rešitev ponuja
varno fizično hrambo gradiva v skladu z dobro prakso in smernicami Arhiva RS.

Storitev fizične hrambe vam v sklopu celovitih rešitev ponuja varno fizično hrambo gradiva v skladu z dobro prakso in smernicami Arhiva RS.

V praksi to zajema enkraten prevzem gradiva na vaših lokacijah, popis in pripravo predloga za hrambo oz. uničenje ter izvajanje same storitve fizične hrambe.

Poleg tega lahko z uporabo naše storitve Digitalizacije vhodne pošte, ki omogoča digitalizacijo dokumentov, tudi posebej občutljivo gradivo varno fizično hranimo v dogovorjenih rokih.

Izvedbo fizične hrambe ponujamo kot posamično storitev ali storitev “na ključ”.

Med te storitve spadajo, poleg popisa gradiva na lokaciji in prevoza, tudi pripravo predloga za upravljanje z gradivom. Ta vsebuje informacije o tem, kaj se digitalizira, kaj hrani in kaj uniči.

S tem se vzpostavi varna fizična hramba, skladna z dogovorjenimi roki hrambe. Poleg tega ponujamo tudi možnost odbiranja gradiva za uničenje, kar naročnik potrdi z zapisnikom, in varno komisijsko uničenje.

Kot pooblaščeni uporabnik hranjenih dokumentov imate seveda možnost dostopa do fizične hrambe ali dostave na zahtevo.

 

Kaj pravijo naši zadovoljni partnerji?

V Pomgradu vidimo prednosti digitalizacije vhodne pošte predvsem v razbremenitvi naših sodelavcev, ki tako lahko namenjajo več časa produktivnejšemu delu oziroma se lahko posvetijo zahtevnejšim nalogam. Za sodelovanje z APS+ smo se odločili, saj veljajo za vodilno silo na področju digitalizacije vhodne pošte pri nas, priporočamo pa APS + prav vsem, ki želijo preiti v brezpapirno poslovanje.

Iztok Polanič, Predsednik uprave

Na Vzajemni smo se na področju skeniranja in obdelava dokumentov odločili, da sodelujemo s podjetjem APS Plus. Razlog za to odločitev je bila predvsem potreba po skrajšanju časa obdelave dokumentov. APS Plus je podjetje, ki poleg stroškovne učinkovitosti in prilagodljivosti zagotavlja tudi izjemno kratke obdelovalne čase vhodne pošte, zato vam sodelovanje z njimi priporočam.

Tadej Povhe, Vzajemna, d.v.z.

Občina Izola je za skeniranje vhodne pošte izbrala podjetje APS Plus d. o. o., saj je opravljanje omenjene storitve z zunanjim izvajalcem pohitrilo in poenostavilo delovni proces ob upoštevanju vseh zakonskih predpisov upravnega poslovanja. Sodelovanje z izvajalcem je korektno, težave ob uvedbi sistema so bile prepoznane kot izzivi, ki jih je izvajalec rešil z dostopnostjo in hitrim odzivom.

Direktor občinske uprave, mag. Marko Unterlechner

Še niste prepričani, da je digitalizacija prava rešitev za vas?

Ponujamo vam enomesečni brezplačen preizkus naših storitev popolnoma brez obveznosti!

Kontaktirajte nas za več informacij.

Ali nas pokličite, da poklepetamo ob kavi: info@apsplus.si / 080 23 83

Lahko pa izberete, za kakšno podjetje potrebujete naše storitve, in pridobite več informacij:

APS Plus, napredne poštne storitve, d.o.o.
Cesta v Mestni log 81, 1000 Ljubljana

KONTAKT

T: 080 23 83
E: info@apsplus.si
S: www.apsplus.si

SPREMLJAJTE NAS

Facebook

@ 2018 APS Plus, napredne poštne storitve d.o.o.
Produkcija: iMode

@ 2018 APS Plus, napredne poštne storitve d.o.o.

Produkcija: iMode

Z nadaljnjo uporabo strani se strinjate z uporabo piškotkov na tem spletnem mestu. Več informacij

Nastavitve na tem spletnem mestu so nastavljene na "dovoli piškotke", da vam omogočimo najboljšo možno izkušnjo pri brskanju. V kolikor boste spletno mesto uporabljali brez spremembe nastavitev piškotkov, ali pa boste kliknili na gumb Sprejmi, se strinjate z uporabo piškotkov na spletnem mestu imode.si.Piškotki, ki jih uporabljamo: - Google analytics - Tawkto - Bloom

Zapri