Digitalizacija pošte

Prvi korak k digitalizaciji poslovanja vsakega podjetja.

S storitvijo digitalizacije vhodne pošte vašo fizično pošto pretvorimo v digitalno obliko.
Vso vašo pošto tako preprosto dobite na vaš e-mail naslov ali v dokumentni sistem v PDF obliki.
Bodite vedno na tekočem, ne glede na to, ali ste v pisarni ali ne.

Kako deluje?

  • V vašem imenu pošto prevzamemo, odpremo, razvrstimo in spremenimo v elektronsko obliko. 

  • Izvede se optična prepoznava znakov, kjer se izloči pomembne podatke (metapodatki), ki omogočajo kasnejše lažje iskanje in urejanje dokumentov.
  • Posredujemo jo v dokumentni sistem v oblaku, kjer je vam preko enostavnega vmesnika dostopna kjerkoli in kadarkoli. Ponoči prejeta pošta vas naslednji dan čaka v digitalnem vložišču.
  • Digitalizacija vložišča omogoča enostavno posredovanje pošte po organizaciji preko dokumentnega sistema.

Kaj se zgodi z originalnimi dokumenti?

Originalne dokumente naročniku enkrat mesečno dostavimo bodisi osebno bodisi z uporabo klasične pošte, po dogovoru pa jih v sklopu storitve lahko komisijsko fizično uničimo ali jih varno fizično hranimo v dogovorjenih rokih. Nato se naredi odbira gradiva ali pa se arhivsko gradivo odbere in preda v hrambo pristojnemu arhivu.

Zakaj izbrati digitalizacijo vhodne pošte?

Digitalizacija vhodne pošte vam omogoča bolj učinkovito poslovanje, večjo in hitrejšo odzivnost ter boljšo preglednost nad dokumenti.
Z digitalizacijo vhodne pošte imate namreč vso pošto na enem mestu, do nje lahko dostopate kjerkoli in kadarkoli, težav z založeno ali izgubljeno pošto pa preprosto ni več. 

S to storitvijo si prihranite tudi zamudno prepisovanje podatkov iz dokumentov, zmanjšate ali celo odpravite količino fizične pošte in razbremenite vložišče, ki ga morda celo sploh ne potrebujete več.
Preprosto povedano, z digitalizacijo vhodne pošte skrajšate čas, namenjen rutinskemu ukvarjanju s pošto, zaposleni pa se lahko posvetijo bolj produktivnim delovnim nalogam.

Ne želim, da APS bere mojo zaupno pošto!

Stopnja varovanja podatkov je pri naši storitvi na najvišji možni ravni! Seveda pa se lahko, ko izberete našo storitev, odločite za digitalizacijo le dela pošte (recimo ne priporočene pošte), vso najobčutljivejšo poslovno komunikacijo pa še naprej odpirate sami.

Komu je storitev namenjena?

Storitev je namenjena tako fizičnim osebam, ki želijo prejemati klasično pošto v digitalni obliki, kot podjetjem, ki želijo prihraniti čas in si urediti vso pošto na enem mestu, dostopno kadarkoli in kjerkoli, na pametnem telefonu, tablici ali računalniku.

Cenik

 

DIGITALIZACIJA VHODNE POŠTE

Digitalizacija vhodne pošte do 120 strani formata A4 do A3
(cca. 3 pošiljke po 2 strani na delovni dan)
znaša le 19,95 EUR brez DDV na mesec.

DIGITALIZACIJA RAČUNOV

Ponudbo sestavimo na podlagi vaših zahtev in želja.
Izpolnite obrazec za povpraševanje ali pa nas pokličite,
da poklepetamo ob kavi: info@apsplus.si / 080 23 83

V Pomgradu vidimo prednosti digitalizacije vhodne pošte predvsem v razbremenitvi naših sodelavcev, ki tako lahko namenjajo več časa produktivnejšemu delu oziroma se lahko posvetijo zahtevnejšim nalogam. Za sodelovanje z APS+ smo se odločili, saj veljajo za vodilno silo na področju digitalizacije vhodne pošte pri nas, priporočamo pa APS + prav vsem, ki želijo preiti v brezpapirno poslovanje.

Iztok Polanič, Predsednik uprave

Na Vzajemni smo se na področju skeniranja in obdelava dokumentov odločili, da sodelujemo s podjetjem APS Plus. Razlog za to odločitev je bila predvsem potreba po skrajšanju časa obdelave dokumentov. APS Plus je podjetje, ki poleg stroškovne učinkovitosti in prilagodljivosti zagotavlja tudi izjemno kratke obdelovalne čase vhodne pošte, zato vam sodelovanje z njimi priporočam.

Tadej Povhe, Vzajemna, d.v.z.

Občina Izola je za skeniranje vhodne pošte izbrala podjetje APS Plus d. o. o., saj je opravljanje omenjene storitve z zunanjim izvajalcem pohitrilo in poenostavilo delovni proces ob upoštevanju vseh zakonskih predpisov upravnega poslovanja. Sodelovanje z izvajalcem je korektno, težave ob uvedbi sistema so bile prepoznane kot izzivi, ki jih je izvajalec rešil z dostopnostjo in hitrim odzivom.

Direktor občinske uprave, mag. Marko Unterlechner

Še niste prepričani, da je digitalizacija prava rešitev za vas?

Ponujamo vam enomesečni brezplačen preizkus naših storitev popolnoma brez obveznosti!

Kontaktirajte nas za več informacij.

Ali nas pokličite, da poklepetamo ob kavi: info@apsplus.si / 080 23 83

Zanima me:

Lahko pa izberete, za kakšno podjetje potrebujete naše storitve, in pridobite več informacij:

APS Plus, napredne poštne rešitve, d.o.o.
Cesta v Mestni log 81, 1000 Ljubljana

KONTAKT

SPREMLJAJTE NAS

Facebook

@ 2018 APS Plus, napredne poštne storitve d.o.o.
Produkcija: iMode

@ 2018 APS Plus, napredne poštne rešitve d.o.o.

Produkcija: iMode

Z nadaljnjo uporabo strani se strinjate z uporabo piškotkov na tem spletnem mestu. Več informacij

Nastavitve na tem spletnem mestu so nastavljene na "dovoli piškotke", da vam omogočimo najboljšo možno izkušnjo pri brskanju. V kolikor boste spletno mesto uporabljali brez spremembe nastavitev piškotkov, ali pa boste kliknili na gumb Sprejmi, se strinjate z uporabo piškotkov na spletnem mestu imode.si.Piškotki, ki jih uporabljamo: - Google analytics - Tawkto - Bloom

Zapri