fbpx

Digitalizacija za srednja in velika podjetja

Izognite se neoptimalnim procesom, ki vas bremenijo pri papirnem poslovanju!

Se tudi vaše podjetje še vedno sooča s problemi klasičnega papirnega poslovanja, kot so:

Zapravljanje časa s prevzemanjem, pregledovanjem in internim raznosom prejete pošte?

Založeno pošto in slabo evidenco o prispelih dokumentih ter njihovem stanju?

Nepotrebni stroški papirja, strojne in programske opreme, prostora za arhive ter delovne sile, ki je neoptimalno izrabljena?

Ročno pretipkavanje računov v računovodski program?

Ogromni in nepregledni arhivi dokumentov?

Kako vam lahko pomagamo?

Digitalizacija vhodne pošte:

Za vašo vhodno pošto poskrbimo mi – v vašem imenu jo prevzamemo, odpremo, razvrstimo in z otičnim branjem ter prepoznavo znakov spremenimo v elektronsko obliko in posredujemo v dokumentni sistem v oblaku, kjer je vam preko enosavnega vmesnika dostopna kjerkoli in kadarkoli. Ponoči prejeta pošta vas naslednji dan čaka v digitalnem vložišču.

Digitalizacija računov

S storitvijo Digitalizacije pošte skeniramo tudi račune in preko optične prepoznave znakov izpišemo vse ključne podatke iz računa ter naložimo na dokumentni sistem kot e-račun (v PDF in XML datoteki). Iz sistema jih lahko enostavno uvozite v vaš računovodski program.

Račune lahko skenirate in odlagate v sistem tudi sami in mi samo opravimo digitalizacijo in pretvorbo v e-račun.

Obdelane račune se iz dokumentnega sistema lahko tudi:

  • enostavno uvozite v svojo aplikacijo za knjiženje brez ročnega pretipkavanja
  • vaš računovodski servis prevzema s portala in se tako izognete fizičnem dostavljanju računov ali pošiljanju preko e-pošte
  • izhodni račun lahko tudi enostavno pošlje na UJP ali pa svojemu partnerju. Brez tiskanja, kuvertiranja in poštnine!
  • pregleda tudi izven vaše pisarne in ga potrdite z vašo mobilno napravo. Potreben je samo dostop do interneta.

Dokumentni sistem v oblaku

Storitev digitalizacije pošte in računov je integrirana z našim dokumentnim sistemom v oblaku, ki povsem odpravi potrebo po fizičnem shranjevanju in omogoči hitrejše upravljanje, pregled, iskanje ter likvidacijo dokumentov. Dokumenti se v podjetju več ne izgubljajo in ohranja se sledljivost dostopa ter vpogleda v dokumente.

Masovna digitalizacija fizičnega arhiva

Vse vaše fizične dokumente v arhivu optično preberemo, klasificiramo in spravimo na varno v dokumenti sistem v oblaku.

E-shramba

Rešitev je namenjena varni e-hrambi vaših dokumentov in je popolnoma povezana z rešitvijo dokumentni sistem v oblaku. Zajema bistvene potrebne funkcionalnosti, ki so nujne za varno in zanesljivo e-hrambo in ki nudijo:

  • visoko razpoložljivost,
  • revizijsko sled aktivnosti (dostopi, branje osebnih podatkov ipd.),
  • napredno iskanje po vsebini in podatkih, s
  • istem avtorizacije dostopa in
  • podpora klasifikacijskemu načrtu.

Izhodna pošta

Ob koncu dneva pa vam na pomoč priskočimo tudi pri pošiljanju izhodne pošte. Naš sistem omogoča, da vsak posameznik izhodno pošto posreduje v tisk, kuvertiranje in odpošiljanje brez posredovanja tajništva, glavne pisarne ali vložišča. In vse to v kakršnikoli obliki, barvi, tako v fizični kot elektronski obliki.

Svetovanje

Digitalizacija podjetja je lahko na prvi pogled zapleten proces, ampak s pomočjo nasvetov naših strokovnjakov boste zagotovo našli pravo rešitev za vas.

Prednosti

Čas obdelave dokumentov je bistveno krajši.

Lažje spremljanje, iskanje in deljenje dokumentov v podjetju.

Ni več ročnega pretipkavanja podatkov v vaše sisteme!

Možnost vpogleda v vso dokumentacijo na portalu 24/7 ne glede na vašo lokacijo. 

V Pomgradu vidimo prednosti digitalizacije vhodne pošte predvsem v razbremenitvi naših sodelavcev, ki tako lahko namenjajo več časa produktivnejšemu delu oziroma se lahko posvetijo zahtevnejšim nalogam. Za sodelovanje z APS+ smo se odločili, saj veljajo za vodilno silo na področju digitalizacije vhodne pošte pri nas, priporočamo pa APS + prav vsem, ki želijo preiti v brezpapirno poslovanje.

Iztok Polanič, Predsednik uprave

Na Vzajemni smo se na področju skeniranja in obdelava dokumentov odločili, da sodelujemo s podjetjem APS Plus. Razlog za to odločitev je bila predvsem potreba po skrajšanju časa obdelave dokumentov. APS Plus je podjetje, ki poleg stroškovne učinkovitosti in prilagodljivosti zagotavlja tudi izjemno kratke obdelovalne čase vhodne pošte, zato vam sodelovanje z njimi priporočam.

Tadej Povhe, Vzajemna, d.v.z.

Občina Izola je za skeniranje vhodne pošte izbrala podjetje APS Plus d. o. o., saj je opravljanje omenjene storitve z zunanjim izvajalcem pohitrilo in poenostavilo delovni proces ob upoštevanju vseh zakonskih predpisov upravnega poslovanja. Sodelovanje z izvajalcem je korektno, težave ob uvedbi sistema so bile prepoznane kot izzivi, ki jih je izvajalec rešil z dostopnostjo in hitrim odzivom.

Direktor občinske uprave, mag. Marko Unterlechner

Želite brezplačno predstavitev
na vašem podjetju?

Izpolnite obrazec, napišite sporočilo in kotaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času.

Zanima me:

12 + 11 =

APS Plus, napredne poštne rešitve, d.o.o.
Cesta v Mestni log 81, 1000 Ljubljana

KONTAKT

T: 080 23 83
E: info@apsplus.si

BONITETNA OCENA 

SPREMLJAJTE NAS

Facebook

@ 2018 APS Plus, napredne poštne storitve d.o.o.
Produkcija: iMode

@ 2018 APS Plus, napredne poštne rešitve d.o.o.

Produkcija: iMode

Z nadaljnjo uporabo strani se strinjate z uporabo piškotkov na tem spletnem mestu. Več informacij

Nastavitve na tem spletnem mestu so nastavljene na "dovoli piškotke", da vam omogočimo najboljšo možno izkušnjo pri brskanju. V kolikor boste spletno mesto uporabljali brez spremembe nastavitev piškotkov, ali pa boste kliknili na gumb Sprejmi, se strinjate z uporabo piškotkov na spletnem mestu imode.si.Piškotki, ki jih uporabljamo: - Google analytics - Tawkto - Bloom

Zapri