Digitalizacija za srednja in velika podjetja
Izognite se neoptimalnim procesom, ki vas bremenijo pri papirnem poslovanju!
Se tudi vaše podjetje še vedno sooča s problemi klasičnega papirnega poslovanja, kot so:

Zapravljanje časa s prevzemanjem, pregledovanjem in internim raznosom prejete pošte?

Založeno pošto in slabo evidenco o prispelih dokumentih ter njihovem stanju?

Nepotrebni stroški papirja, strojne in programske opreme, prostora za arhive ter delovne sile, ki je neoptimalno izrabljena?

Ročno pretipkavanje računov v računovodski program?

Ogromni in nepregledni arhivi dokumentov?
Kako vam lahko pomagamo?

Digitalizacija vhodne pošte:
Za vašo vhodno pošto poskrbimo mi – v vašem imenu jo prevzamemo, odpremo, razvrstimo in z otičnim branjem ter prepoznavo znakov spremenimo v elektronsko obliko in posredujemo v dokumentni sistem v oblaku, kjer je vam preko enosavnega vmesnika dostopna kjerkoli in kadarkoli. Ponoči prejeta pošta vas naslednji dan čaka v digitalnem vložišču.
Digitalizacija računov
S storitvijo Digitalizacije pošte skeniramo tudi račune in preko optične prepoznave znakov izpišemo vse ključne podatke iz računa ter naložimo na dokumentni sistem kot e-račun (v PDF in XML datoteki). Iz sistema jih lahko enostavno uvozite v vaš računovodski program.
Račune lahko skenirate in odlagate v sistem tudi sami in mi samo opravimo digitalizacijo in pretvorbo v e-račun.
Obdelane račune se iz dokumentnega sistema lahko tudi:
- enostavno uvozite v svojo aplikacijo za knjiženje brez ročnega pretipkavanja
- vaš računovodski servis prevzema s portala in se tako izognete fizičnem dostavljanju računov ali pošiljanju preko e-pošte
- izhodni račun lahko tudi enostavno pošlje na UJP ali pa svojemu partnerju. Brez tiskanja, kuvertiranja in poštnine!
- pregleda tudi izven vaše pisarne in ga potrdite z vašo mobilno napravo. Potreben je samo dostop do interneta.


Dokumentni sistem v oblaku
Storitev digitalizacije pošte in računov je integrirana z našim dokumentnim sistemom v oblaku, ki povsem odpravi potrebo po fizičnem shranjevanju in omogoči hitrejše upravljanje, pregled, iskanje ter likvidacijo dokumentov. Dokumenti se v podjetju več ne izgubljajo in ohranja se sledljivost dostopa ter vpogleda v dokumente.
Masovna digitalizacija fizičnega arhiva
Vse vaše fizične dokumente v arhivu optično preberemo, klasificiramo in spravimo na varno v dokumenti sistem v oblaku.

E-shramba
Rešitev je namenjena varni e-hrambi vaših dokumentov in je popolnoma povezana z rešitvijo dokumentni sistem v oblaku. Zajema bistvene potrebne funkcionalnosti, ki so nujne za varno in zanesljivo e-hrambo in ki nudijo:
- visoko razpoložljivost,
- revizijsko sled aktivnosti (dostopi, branje osebnih podatkov ipd.),
- napredno iskanje po vsebini in podatkih, s
- istem avtorizacije dostopa in
- podpora klasifikacijskemu načrtu.
Izhodna pošta
Ob koncu dneva pa vam na pomoč priskočimo tudi pri pošiljanju izhodne pošte. Naš sistem omogoča, da vsak posameznik izhodno pošto posreduje v tisk, kuvertiranje in odpošiljanje brez posredovanja tajništva, glavne pisarne ali vložišča. In vse to v kakršnikoli obliki, barvi, tako v fizični kot elektronski obliki.
Svetovanje
Digitalizacija podjetja je lahko na prvi pogled zapleten proces, ampak s pomočjo nasvetov naših strokovnjakov boste zagotovo našli pravo rešitev za vas.
Prednosti

Čas obdelave dokumentov je bistveno krajši.

Lažje spremljanje, iskanje in deljenje dokumentov v podjetju.

Ni več ročnega pretipkavanja podatkov v vaše sisteme!

Možnost vpogleda v vso dokumentacijo na portalu 24/7 ne glede na vašo lokacijo.
Želite brezplačno predstavitev
na vašem podjetju?
Izpolnite obrazec, napišite sporočilo in kotaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času.

APS Plus, napredne poštne rešitve, d.o.o.
Cesta v Mestni log 81, 1000 Ljubljana
KONTAKT
T: 080 23 83
E: info@apsplus.si
SPREMLJAJTE NAS
@ 2018 APS Plus, napredne poštne storitve d.o.o.
Produkcija: iMode
@ 2018 APS Plus, napredne poštne rešitve d.o.o.
Produkcija: iMode