fbpx

Digitalizacija za računovodske servise

V celoti odpravite ročno pretipkavanje in iskanje dokumentov!
Podatke iz prispelih računov zaradi optične prepoznave znakov enostavno uvozite v vaš program in potrdite.

Ali vaši zaposleni še vedno izgubljajo čas z ročnim pretipkavanjem podatkov iz dokumentov, ki vam jih pošiljajo stranke, v računovodski program?

Ne veste, katere dokumente v arhivu morate še hraniti
in katerim je pretekel rok hrambe?

Imate težave z ogromnim in nepreglednim arhivom fasciklov,
kjer nikoli ne najdete dokumenta, ki ga potrebujete?

Kako vam lahko pomagamo?

Kako deluje?

1. Račune enostavno poskenirate in jih odlagate na enostavni dokumentni sistem v oblaku EasyDox. Tudi račune v PDF obliki, ki ste jih prejeli po elektronski pošti, enostavno odložite v sistem.

2. Račune v EasyDox sistemu za vas preko napredne optične prepoznave prepišemo v e-račun po e-slogu (datoteke PDF, XML in ENV).

3. Obdelane račune se iz portala enostavno uvozi v vaš računovodski program, kjer se podatki avtomatsko vnesejo, jih samo pregledate in potrdite ter opravite knjiženje računa.

4. Če našo storitev uporabljajo tudi vaše stranke, se v celoti odpravi potreba po fizičnem dostavljanju računov. Račune, ki jih stranke naložijo na svoj EasyDox, vi enostavno uvozite v vaš program za knjiženje.

Digitalizacija arhiva dokumentov

Vse vaše fizične dokumente v arhivu skeniramo, klasificiramo, optično preberemo in spravimo na varno v dokumenti sistem v oblaku.

Digitalizacija vhodne pošte

Tudi za vašo vhodno pošto poskrbimo mi – v vašem imenu jo prevzamemo, odpremo, razvrstimo in z optičnim branjem ter prepoznavo znakov spremenimo v elektronsko obliko in posredujemo v dokumentni sistem v oblaku, kjer je vam preko enostavnega vmesnika dostopna kjerkoli in kadarkoli.

Dokumentni sistem v oblaku

Storitev digitalizacije pošte in računov je integrirana z našim dokumentnim sistemom v oblaku, ki povsem odpravi potrebo po fizičnem shranjevanju in omogoči hitrejše upravljanje, pregled, iskanje ter likvidacijo dokumentov. Dokumenti se v podjetju več ne izgubljajo in ohranja se sledljivost dostopa ter vpogleda v dokumente.

Svetovanje

Digitalizacija podjetja je lahko na prvi pogled zapleten proces, ampak s pomočjo nasvetov naših strokovnjakov boste zagotovo našli pravo rešitev za vas.

Krajši čas obdelave dokumentov.

Lažje spremljanje, iskanje in deljenje dokumentov v podjetju.

Ni več ročnega pretipkavanja podatkov v vaše sisteme!

Možnost vpogleda v vso dokumentacijo na portalu 24/7 ne glede na vašo lokacijo. 

V Pomgradu vidimo prednosti digitalizacije vhodne pošte predvsem v razbremenitvi naših sodelavcev, ki tako lahko namenjajo več časa produktivnejšemu delu oziroma se lahko posvetijo zahtevnejšim nalogam. Za sodelovanje z APS+ smo se odločili, saj veljajo za vodilno silo na področju digitalizacije vhodne pošte pri nas, priporočamo pa APS + prav vsem, ki želijo preiti v brezpapirno poslovanje.

Iztok Polanič, Predsednik uprave

Na Vzajemni smo se na področju skeniranja in obdelava dokumentov odločili, da sodelujemo s podjetjem APS Plus. Razlog za to odločitev je bila predvsem potreba po skrajšanju časa obdelave dokumentov. APS Plus je podjetje, ki poleg stroškovne učinkovitosti in prilagodljivosti zagotavlja tudi izjemno kratke obdelovalne čase vhodne pošte, zato vam sodelovanje z njimi priporočam.

Tadej Povhe, Vzajemna, d.v.z.

Občina Izola je za skeniranje vhodne pošte izbrala podjetje APS Plus d. o. o., saj je opravljanje omenjene storitve z zunanjim izvajalcem pohitrilo in poenostavilo delovni proces ob upoštevanju vseh zakonskih predpisov upravnega poslovanja. Sodelovanje z izvajalcem je korektno, težave ob uvedbi sistema so bile prepoznane kot izzivi, ki jih je izvajalec rešil z dostopnostjo in hitrim odzivom.

Direktor občinske uprave, mag. Marko Unterlechner

 

Uprava

+386 (0)1 476 7760
Mail: info@apsplus.si
Tržaška cesta 68a, 1000 Ljubljana

Prodaja

+386 (0)1 476 7762
Mail: info@apsplus.si
Tržaška cesta 68a, 1000 Ljubljana

Produkcija

+386 (0)1 476 7761
Mail: obdelava.podatkov@apsplus.si
Cesta v Mestni log 81, 1000 Ljubljana

APS Plus, napredne poštne rešitve, d.o.o.
Cesta v Mestni log 81, 1000 Ljubljana

KONTAKT

T: 080 23 83
E: info@apsplus.si

BONITETNA OCENA 

SPREMLJAJTE NAS

Facebook

@ 2018 APS Plus, napredne poštne storitve d.o.o.
Produkcija: iMode

@ 2018 APS Plus, napredne poštne rešitve d.o.o.

Produkcija: iMode

Z nadaljnjo uporabo strani se strinjate z uporabo piškotkov na tem spletnem mestu. Več informacij

Nastavitve na tem spletnem mestu so nastavljene na "dovoli piškotke", da vam omogočimo najboljšo možno izkušnjo pri brskanju. V kolikor boste spletno mesto uporabljali brez spremembe nastavitev piškotkov, ali pa boste kliknili na gumb Sprejmi, se strinjate z uporabo piškotkov na spletnem mestu imode.si.Piškotki, ki jih uporabljamo: - Google analytics - Tawkto - Bloom

Zapri