Digitalizacija za računovodske servise
V celoti odpravite ročno pretipkavanje in iskanje dokumentov!
Podatke iz prispelih računov zaradi optične prepoznave znakov enostavno uvozite v vaš program in potrdite.

Ali vaši zaposleni še vedno izgubljajo čas z ročnim pretipkavanjem podatkov iz dokumentov, ki vam jih pošiljajo stranke, v računovodski program?

Ne veste, katere dokumente v arhivu morate še hraniti
in katerim je pretekel rok hrambe?

Imate težave z ogromnim in nepreglednim arhivom fasciklov,
kjer nikoli ne najdete dokumenta, ki ga potrebujete?
Kako vam lahko pomagamo?
Kako deluje?
1. Račune enostavno poskenirate in jih odlagate na enostavni dokumentni sistem v oblaku EasyDox. Tudi račune v PDF obliki, ki ste jih prejeli po elektronski pošti, enostavno odložite v sistem.
2. Račune v EasyDox sistemu za vas preko napredne optične prepoznave prepišemo v e-račun po e-slogu (datoteke PDF, XML in ENV).
3. Obdelane račune se iz portala enostavno uvozi v vaš računovodski program, kjer se podatki avtomatsko vnesejo, jih samo pregledate in potrdite ter opravite knjiženje računa.
4. Če našo storitev uporabljajo tudi vaše stranke, se v celoti odpravi potreba po fizičnem dostavljanju računov. Račune, ki jih stranke naložijo na svoj EasyDox, vi enostavno uvozite v vaš program za knjiženje.

Digitalizacija arhiva dokumentov
Vse vaše fizične dokumente v arhivu skeniramo, klasificiramo, optično preberemo in spravimo na varno v dokumenti sistem v oblaku.
Digitalizacija vhodne pošte
Tudi za vašo vhodno pošto poskrbimo mi – v vašem imenu jo prevzamemo, odpremo, razvrstimo in z optičnim branjem ter prepoznavo znakov spremenimo v elektronsko obliko in posredujemo v dokumentni sistem v oblaku, kjer je vam preko enostavnega vmesnika dostopna kjerkoli in kadarkoli.


Dokumentni sistem v oblaku
Storitev digitalizacije pošte in računov je integrirana z našim dokumentnim sistemom v oblaku, ki povsem odpravi potrebo po fizičnem shranjevanju in omogoči hitrejše upravljanje, pregled, iskanje ter likvidacijo dokumentov. Dokumenti se v podjetju več ne izgubljajo in ohranja se sledljivost dostopa ter vpogleda v dokumente.
Svetovanje
Digitalizacija podjetja je lahko na prvi pogled zapleten proces, ampak s pomočjo nasvetov naših strokovnjakov boste zagotovo našli pravo rešitev za vas.

Krajši čas obdelave dokumentov.

Lažje spremljanje, iskanje in deljenje dokumentov v podjetju.

Ni več ročnega pretipkavanja podatkov v vaše sisteme!

Možnost vpogleda v vso dokumentacijo na portalu 24/7 ne glede na vašo lokacijo.
Uprava
+386 (0)1 476 7760
Mail: info@apsplus.si
Tržaška cesta 68a, 1000 Ljubljana
Prodaja
+386 (0)1 476 7762
Mail: info@apsplus.si
Tržaška cesta 68a, 1000 Ljubljana
Produkcija
+386 (0)1 476 7761
Mail: obdelava.podatkov@apsplus.si
Cesta v Mestni log 81, 1000 Ljubljana

APS Plus, napredne poštne rešitve, d.o.o.
Cesta v Mestni log 81, 1000 Ljubljana
KONTAKT
T: 080 23 83
E: info@apsplus.si
SPREMLJAJTE NAS
@ 2018 APS Plus, napredne poštne storitve d.o.o.
Produkcija: iMode
@ 2018 APS Plus, napredne poštne rešitve d.o.o.
Produkcija: iMode