fbpx

Digitalizacija javne uprave

Z digitalizacijo vhodne pošte oz. vložišča, računov in arhiva, se organizacija
izogne neoptimalnim procesom, ki jo bremenijo pri papirnem poslovanju!

Se tudi vi še vedno soočate s problemi, kot so:

Zapravljanje časa s prevzemanjem, pregledovanjem in internim raznosom prejete pošte?

Nepotrebni stroški papirja, strojne in programske opreme, prostora za arhive ter delovne sile, ki je neoptimalno izrabljena?

Ogromni in nepregledni arhivi dokumentov?

Založeno pošto in slabo evidenco o prispelih dokumentih ter njihovem stanju?

Kako vam lahko pomagamo?

DIGITALIZACIJA VHODNE POŠTE:

Za vašo vhodno pošto poskrbimo mi – v vašem imenu jo prevzamemo, odpremo, razvrstimo in z otičnim branjem ter prepoznavo znakov spremenimo v elektronsko obliko.

Digitalizirano vhodno pošto posredujemo v dokumentni sistem v oblaku, kjer je vam preko enosavnega vmesnika dostopna kjerkoli in kadarkoli. Ponoči prejeta pošta vas naslednji dan čaka v digitalnem vložišču.

Originale vam enkrat mesečno pošljemo na vaš naslov ali pa komisijsko uničimo.

DOKUMENTNI SISTEM SISTEM V OBLAKU

Storitev digitalizacije pošte in računov je integrirana z našim dokumentnim sistemom v oblaku, ki povsem odpravi potrebo po fizičnem shranjevanju in omogoči hitrejše upravljanje, pregled, iskanje ter likvidacijo dokumentov. Dokumenti se v podjetju več ne izgubljajo in ohranja se sledljivost dostopa ter vpogleda v dokumente.

Masovna digitalizacija fizičnega arhiva

Vse vaše fizične dokumente v arhivu optično preberemo, klasificiramo in spravimo na varno v dokumenti sistem v oblaku.

E-shramba

Rešitev je namenjena varni e-hrambi vaših dokumentov in je popolnoma povezana z rešitvijo dokumentni sistem v oblaku. Zajema bistvene potrebne funkcionalnosti, ki so nujne za varno in zanesljivo e-shrambo in ki nudijo:

  • visoko razpoložljivost,
  • revizijsko sled aktivnosti (dostopi, branje osebnih podatkov ipd.),
  • napredno iskanje po vsebini in podatkih, s
  • istem avtorizacije dostopa in
  • podporo klasifikacijskemu načrtu.

Krajši čas obdelave dokumentov.

Lažje spremljanje, iskanje in deljenje dokumentov v podjetju.

Ni več ročnega pretipkavanja podatkov v vaše sisteme!

Možnost vpogleda v vso dokumentacijo na portalu 24/7 ne glede na vašo lokacijo. 

Izhodna pošta

Ob koncu dneva pa vam na pomoč priskočimo tudi pri pošiljanju izhodne pošte. Naš sistem omogoča, da vsak posameznik izhodno pošto posreduje v tisk, kuvertiranje in odpošiljanje brez posredovanja tajništva, glavne pisarne ali vložišča. In vse to v kakršnikoli obliki, barvi, tako v fizični kot elektronski obliki.

Svetovanje

Digitalizacija podjetja je lahko na prvi pogled zapleten proces, ampak s pomočjo nasvetov naših strokovnjakov boste zagotovo našli pravo rešitev za vas.

V Pomgradu vidimo prednosti digitalizacije vhodne pošte predvsem v razbremenitvi naših sodelavcev, ki tako lahko namenjajo več časa produktivnejšemu delu oziroma se lahko posvetijo zahtevnejšim nalogam. Za sodelovanje z APS+ smo se odločili, saj veljajo za vodilno silo na področju digitalizacije vhodne pošte pri nas, priporočamo pa APS + prav vsem, ki želijo preiti v brezpapirno poslovanje.

Iztok Polanič, Predsednik uprave

Na Vzajemni smo se na področju skeniranja in obdelava dokumentov odločili, da sodelujemo s podjetjem APS Plus. Razlog za to odločitev je bila predvsem potreba po skrajšanju časa obdelave dokumentov. APS Plus je podjetje, ki poleg stroškovne učinkovitosti in prilagodljivosti zagotavlja tudi izjemno kratke obdelovalne čase vhodne pošte, zato vam sodelovanje z njimi priporočam.

Tadej Povhe, Vzajemna, d.v.z.

Občina Izola je za skeniranje vhodne pošte izbrala podjetje APS Plus d. o. o., saj je opravljanje omenjene storitve z zunanjim izvajalcem pohitrilo in poenostavilo delovni proces ob upoštevanju vseh zakonskih predpisov upravnega poslovanja. Sodelovanje z izvajalcem je korektno, težave ob uvedbi sistema so bile prepoznane kot izzivi, ki jih je izvajalec rešil z dostopnostjo in hitrim odzivom.

Direktor občinske uprave, mag. Marko Unterlechner

 

Uprava

+386 (0)1 476 7760
Mail: info@apsplus.si
Tržaška cesta 68a, 1000 Ljubljana

Prodaja

+386 (0)1 476 7762
Mail: info@apsplus.si
Tržaška cesta 68a, 1000 Ljubljana

Produkcija

+386 (0)1 476 7761
Mail: obdelava.podatkov@apsplus.si
Cesta v Mestni log 81, 1000 Ljubljana

APS Plus, napredne poštne rešitve, d.o.o.
Cesta v Mestni log 81, 1000 Ljubljana

KONTAKT

T: 080 23 83
E: info@apsplus.si

BONITETNA OCENA 

SPREMLJAJTE NAS

Facebook

@ 2018 APS Plus, napredne poštne storitve d.o.o.
Produkcija: iMode

@ 2018 APS Plus, napredne poštne rešitve d.o.o.

Produkcija: iMode

Z nadaljnjo uporabo strani se strinjate z uporabo piškotkov na tem spletnem mestu. Več informacij

Nastavitve na tem spletnem mestu so nastavljene na "dovoli piškotke", da vam omogočimo najboljšo možno izkušnjo pri brskanju. V kolikor boste spletno mesto uporabljali brez spremembe nastavitev piškotkov, ali pa boste kliknili na gumb Sprejmi, se strinjate z uporabo piškotkov na spletnem mestu imode.si.Piškotki, ki jih uporabljamo: - Google analytics - Tawkto - Bloom

Zapri