Integralni projekt EU

Future Tacho Navigation Solution

Vsebinska/idejna zasnova projekta se je začela kot nadgradnja sistema opreme digitalnih tahografov in beleženja podatkov.
Digitalni tahograf zapisuje voznikove čase voženj in počitka na pomnilniške kartice. Področje digitalne tahografije se zaradi EU smernic zaradi nujne posodobitve v bližnji prihodnosti namerava nadgraditi, kar je opogumilo konzorcij, da bo izvedel tehnološko izjemno dovršeno in visoko kvalitetno integrirano rešitev, ki je na tržišču trenutno še ni. Konzorcij bo nadgradil že obstoječe tahografe (hardware, software) in pripravil podlage oz. spremembe, ki bodo potrebne za delovanje SmartTahografov – digitalnih tahografov prihodnosti.
Izvedli bomo tudi nekatere rešitve, ki so izjemen doprinos na tehnološkem področju. Gre za identifikacijo/prepoznavnost voznika s prstnim odtisom, ki omogoča varnostne, zakonske in okoljske pridobitve ter eliptično kriptiranje, ki zahteva ogromno tehničnega in strokovnega znanja.

Zastavljen izziv

Izvedba integrirane rešitve, ki preprečuje zlorabe in izmenjave kartic med vozniki; povečuje sledljivost voznika in vozila za potrebe večje varnosti družbe, zmanjšanje emisij izpušnih plinov in ogljičnega odtisa (CO2 footprint, water cycle, LCA – life cycle assesment).

Vsebinski cilji

  • zmanjšanje prometnih nesreč v gospodarstvu
  • zmanjšanje vplivov na okolje; boljša pretočnost prometa
  • zmanjšanje zlorab
  • najnaprednejša tehnologija
  • prispevek h ključnim ciljem pametne specializacije S4

Projekt RRI*

Projekt bo trajal dve leti, in sicer do avgusta 2018. * Inovativni, raziskovalno-razvojni projekt.
Oglejte si Spletno stran evropske kohezijske politike.

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Konzorcijski partnerji

Kaj pravijo naši zadovoljni partnerji?

V Pomgradu vidimo prednosti digitalizacije vhodne pošte predvsem v razbremenitvi naših sodelavcev, ki tako lahko namenjajo več časa produktivnejšemu delu oziroma se lahko posvetijo zahtevnejšim nalogam. Za sodelovanje z APS+ smo se odločili, saj veljajo za vodilno silo na področju digitalizacije vhodne pošte pri nas, priporočamo pa APS + prav vsem, ki želijo preiti v brezpapirno poslovanje.

Iztok Polanič, Predsednik uprave

Na Vzajemni, smo se na področju skeniranja in obdelava dokumentov, odločili, da sodelujemo s podjetjem APSplus. Razlog za to odločitev je bila predvsem potreba po skrajšanju časa obdelave dokumentov. APSplus je podjetje, ki poleg stroškovne učinkovitosti in prilagodljivosti zagotavlja tudi izjemno kratke obdelovalne čase vhodne pošte zato vam sodelovanje z njimi priporočam.

Tadej Povhe, Vzajemna, d.v.z.

Še niste prepričani, da je digitalizacija prava rešitev za vas?

Ponujamo vam enomesečni brezplačen preizkus naših storitev popolnoma brez obveznosti!

Kontaktirajte nas za več informacij.

Ali nas pokličite, da poklepetamo ob kavi: info@apsplus.si / 080 23 83

APS Plus, napredne poštne storitve, d.o.o.
Cesta v Mestni log 81, 1000 Ljubljana

KONTAKT

T: 080 23 83
E: info@apsplus.si
S: www.apsplus.si

SPREMLJAJTE NAS

Facebook

@ 2018 APS Plus, napredne poštne storitve d.o.o.
Produkcija: iMode

@ 2018 APS Plus, napredne poštne storitve d.o.o.

Produkcija: iMode

Z nadaljnjo uporabo strani se strinjate z uporabo piškotkov na tem spletnem mestu. Več informacij

Nastavitve na tem spletnem mestu so nastavljene na "dovoli piškotke", da vam omogočimo najboljšo možno izkušnjo pri brskanju. V kolikor boste spletno mesto uporabljali brez spremembe nastavitev piškotkov, ali pa boste kliknili na gumb Sprejmi, se strinjate z uporabo piškotkov na spletnem mestu imode.si.Piškotki, ki jih uporabljamo: - Google analytics - Tawkto - Bloom

Zapri