fbpx

Digitalizacija za fizične osebe in mikropodjetnike

Rešitev za vse, ki ne želijo izgubljati časa z birokracijo!

Je vaš dan dan prekratek, da bi se vozili po priporočene pošiljke na pošto in tam čakali v vrsti?

Ste na dopustu in pričakujete pomembno pošto, ampak morate zopet nekoga zadolžiti, da vam izprazni nabiralnik in vam jo posreduje?

Morate prejete račune še vedno ročno pretipkavati v svojo računovodsko aplikacijo in nato ponovno pretipkati še v e-banko?

Zapravljate čas z dostavljanjem računov vašemu računovodskemu servisu?

Kako vam lahko pomagamo?

 

 

Digitalizacija pošte

Za vašo pošto poskrbimo mi!

Prevzamemo jo že preko noči v sistemu Pošte Slovenije, jo digitaliziramo in optično preberemo (zapišemo v datoteko formata PDF/A) in vam jo v tej obliki posredujemo na vaš elektronski naslov ali odložimo na enostaven dokumentni sistem EasyDox, kjer je preko enostavnega vmesnika dostopna kjerkoli in kadarkoli.

  • Enkrat mesečno pa dobite vse originalne, digitalizirane in ne digitalizirane, pošiljke v obliki paketa na vaš naslov!
  • Za pošiljke, ki jih ni moč digitalizirati, vam pošljejo najavo prejete pošiljke in vam jo na zahtevo pošljemo na vaš naslov.

Digitalizacija vhodnih računov:

Da se izognete ročnemu pretipkavanju računov, lahko tako kot vso ostalo pošto, prevzamemo vaše račune mi.

Račune optično preberemo ter obdelamo. Vse potrebne podatke iz računa se z napredno optično prepoznavo znakov prepiše v e-račun in objavi v enostaven dokumetni sistem EasyDox.

V kolikor vam je ljubše lahko tudi sami sprejemate račune, jih enostavno skenirate in odložite v PDF obliki na portal EasyDox, kjer jih mi obdelamo ter posredujemo nazaj v e-obliki. Tudi račune v PDF obliki, ki ste jih prejeli po elektronski pošti, enostavno odložite na portal kjer jih mi obdelamo.

Obdelane račune v sistemu v e-obliki lahko:

  • enostavno uvozite v svojo aplikacijo za knjiženje brez ročnega pretipkavanja
  • vaš računovodski servis prevzema neposredno iz sistema in se tako izognete fizičnem dostavljanju računov ali pošiljanju preko e-pošte
  • izhodni račun lahko tudi enostavno pošlje na UJP ali pa svojemu partnerju. Brez tiskanja, kuvertiranja in poštnine!
  • pregledate tudi izven vaše pisarne in ga potrdite z vašo mobilno napravo. Potreben je samo dostop do interneta.
  • Za pošiljke, ki jih ni moč digitalizirati, vam pošljejo najavo prejete pošiljke, ki jo kasneje osebno prevzamete v prostorih podjetja.
  • Enkrat mesečno pa dobite vse originalne, digitalizirane in ne digitalizirane, pošiljke v obliki paketa na vaš naslov!

EasyDox – enostaven dokumentni sistem v oblaku:

Pravno veljavnost dokumentov v e-obliki:

  • Znebite se lahko vseh dokumentov v papirni obliki, jih spremenite v digitalno obliko, ob tem pa so digitalni dokumenti v pravno-formalnem smislu povsem enaki papirnemu originalu.

Hitra dostopnost do dokumentacije:

  • Dokumenti so dostopni v načinu 24/7 od kjerkoli. Potrebujete le pametno napravo ali računalnik in dostop do interneta.

Urejena dokumentacija in roki hrambe

  • Dokumenti v digitalni obliki so organizirani v virtualnih mapah za lažje iskanje in hrambo. Sistem EasyDox tudi sam vodi evidenco, kdaj je kateremu dokumentu potekel zakonsko določen rok hrambe. Dokumente varno hranite za časa njihove življenjske dobe in jih po izteku hrambe enostavno odstranite iz sistema.

Enostavno izmenjavo z računovodskim servisom in poslovnimi partnerji

  • Vaš računovodski servis lahko vhodne račune enostavno prevzema neposredno iz sistema EasyDox in tako se popolnoma izognete fizičnem dostavljanju ali pošiljanju preko e-pošte. Izhodni račun lahko tudi enostavno pošlje na UJP ali pa svojemu partnerju. Brez tiskanja, kuvertiranja in poštnine!

Krajši čas obdelave dokumentov.

Lažje spremljanje, iskanje in deljenje dokumentov v podjetju.

Ni več ročnega pretipkavanja podatkov v vaše sisteme!

Možnost vpogleda v vso dokumentacijo na portalu 24/7 ne glede na vašo lokacijo. 

Paketi in ceniki

 

DIGITALIZACIJA VHODNE POŠTE

Nudimo pakete OSNOVNI, POSLOVNI, JAVNA UPRAVA
Vsebino paketov si lahko ogledate v zgornjih brošurah 
ali nas kontatkirate na: info@apsplus.si / 080 23 83

DIGITALIZACIJA RAČUNOV

Ponudbo sestavimo na podlagi vaših zahtev in želja.
Izpolnite obrazec za povpraševanje ali pa nas pokličite,
da poklepetamo ob kavi: info@apsplus.si / 080 23 83

Izpolnite spodnji obrazec za neobvezujoče povpraševanje:

Zanima me:

V Pomgradu vidimo prednosti digitalizacije vhodne pošte predvsem v razbremenitvi naših sodelavcev, ki tako lahko namenjajo več časa produktivnejšemu delu oziroma se lahko posvetijo zahtevnejšim nalogam. Za sodelovanje z APS+ smo se odločili, saj veljajo za vodilno silo na področju digitalizacije vhodne pošte pri nas, priporočamo pa APS + prav vsem, ki želijo preiti v brezpapirno poslovanje.

Iztok Polanič, Predsednik uprave

Na Vzajemni smo se na področju skeniranja in obdelava dokumentov odločili, da sodelujemo s podjetjem APS Plus. Razlog za to odločitev je bila predvsem potreba po skrajšanju časa obdelave dokumentov. APS Plus je podjetje, ki poleg stroškovne učinkovitosti in prilagodljivosti zagotavlja tudi izjemno kratke obdelovalne čase vhodne pošte, zato vam sodelovanje z njimi priporočam.

Tadej Povhe, Vzajemna, d.v.z.

Občina Izola je za skeniranje vhodne pošte izbrala podjetje APS Plus d. o. o., saj je opravljanje omenjene storitve z zunanjim izvajalcem pohitrilo in poenostavilo delovni proces ob upoštevanju vseh zakonskih predpisov upravnega poslovanja. Sodelovanje z izvajalcem je korektno, težave ob uvedbi sistema so bile prepoznane kot izzivi, ki jih je izvajalec rešil z dostopnostjo in hitrim odzivom.

Direktor občinske uprave, mag. Marko Unterlechner

APS Plus, napredne poštne rešitve, d.o.o.
Cesta v Mestni log 81, 1000 Ljubljana

KONTAKT

T: 080 23 83
E: info@apsplus.si

BONITETNA OCENA 

SPREMLJAJTE NAS

Facebook

@ 2018 APS Plus, napredne poštne storitve d.o.o.
Produkcija: iMode

@ 2018 APS Plus, napredne poštne rešitve d.o.o.

Produkcija: iMode

Z nadaljnjo uporabo strani se strinjate z uporabo piškotkov na tem spletnem mestu. Več informacij

Nastavitve na tem spletnem mestu so nastavljene na "dovoli piškotke", da vam omogočimo najboljšo možno izkušnjo pri brskanju. V kolikor boste spletno mesto uporabljali brez spremembe nastavitev piškotkov, ali pa boste kliknili na gumb Sprejmi, se strinjate z uporabo piškotkov na spletnem mestu imode.si.Piškotki, ki jih uporabljamo: - Google analytics - Tawkto - Bloom

Zapri