Enostavno brezpapirno poslovanje za mala in mikro podjetja
Za vedno se znebite papirjev in dostopajte do vseh svojih dokumentov kjerkoli in kadarkoli.
Vsa vaša pošta in računi digitalizirani in pregledno shranjeni na enem mestu.

•
Še vedno prejemate pošto in račune v papirni obliki in jih ročno pretipkavate v vaše programe?
•
So vaši dokumenti popolnoma neorganizirani in na različnih koncih?
•
Ali veste, da si lahko s poslovnimi partnerji in računovodskim servisom dokumente izmenjujete kar v e-obliki?
•
So vaše omare polne dokumentacije v papirni obliki, pa ste v dvomih, če jo smete uniči?
EasyDox je enostaven dokumentni sistem v oblaku, ki vam omogoča:





Pogosta vprašanja in odgovori
Ali je dokument v digitalni obliki pred sodiščem res enak originalu v papirju?
Kaj potrebujem od IT-ja, da lahko uporabljam dokumenti sistem EasyDox?
Koliko zaposlenih v mojem podjetju lahko uporablja EasyDox?
Kaj pomeni potrjevanje računov v sistemu EasyDox?
Kaj se zgodi z mojimi dokumenti, če ne želim več uporabljati storitve EasyDox?
Naša zgodba
Podjetje APS Plus je del poslovne skupine Pošta Slovenije. Podjetje je bilo ustavljeno leta 2015 z namenom razvoja in trženja rešitev in storitve za brezpapirno poslovanje. Podjetje se iz leta v leto strmo prebija navzgor po lestvici tako po prihodkih kot po količini strank. APS Plus je specialist za brezpapirno poslovanje in ima znanje in ekipo za področje svetovanja, implementacije in podpore za rešitve brezpapirnega poslovanja, digitalizacije sprotne in arhivske dokumentacije, dokumentne sisteme in e-hrambo. APS+ je spoznalo, da trg ne premore primerne rešitve za upravljanje z dokumentacijo v e-obliki za mikro in male podjetnike, zato se je odločilo razviti svoj lastni dokumentacijski sistem EasyDox.

APS Plus, napredne poštne rešitve, d.o.o.
Cesta v Mestni log 81, 1000 Ljubljana
KONTAKT
T: 080 23 83
E: info@apsplus.si
SPREMLJAJTE NAS
@ 2018 APS Plus, napredne poštne rešitve d.o.o.
Produkcija: iMode
@ 2018 APS Plus, napredne poštne storitve d.o.o.
Produkcija: iMode