fbpx

Enostavno brezpapirno poslovanje za mala in mikro podjetja

Za vedno se znebite papirjev in dostopajte do vseh svojih dokumentov kjerkoli in kadarkoli.
Vsa vaša pošta in računi digitalizirani in pregledno shranjeni na enem mestu.

Še vedno prejemate pošto in račune v papirni obliki in jih ročno pretipkavate v vaše programe?

So vaši dokumenti popolnoma neorganizirani in na različnih koncih?

Ali veste, da si lahko s poslovnimi partnerji in računovodskim servisom dokumente izmenjujete kar v e-obliki?

So vaše omare polne dokumentacije v papirni obliki, pa ste v dvomih, če jo smete uniči?

 

EasyDox je enostaven dokumentni sistem v oblaku, ki vam omogoča:

Pravno formalna veljavnost dokumentov
  
Dokumentacijo lahko hranite v EasyDox dokumentnem sistemu izključno in samo v e-obliki in je pravno-formalno veljavna. To pomeni, da se lahko znebite vse papirne dokumentacije in prihranite ogromno prostora in časa.
Dostopnost do dokumentacije od kjerkoli in kadarkoli 
 
Dokumenti so dostopni v načinu 24/7 od kjerkoli in s katerekoli pametne naprave. Potrebujete le pametno napravo ali računalnik in dostop do interneta.
Varna hramba dokumentacije
    
Vaši dokumenti v dokumentnem sistemu EasyDox so v IT oblaku Pošte Slovenije. Poskrbljeno je za varnostno kopiranje podatkov (back- up) in podatki so zajamčeno le v Sloveniji.
Urejenost dokumentacije 
 
Dokumenti v digitalni obliki so organizirani v mapah za lažje iskanje in hrambo. Sistem EasyDox tudi sam vodi evidenco, kdaj je kateremu dokumentu potekel zakonsko določen rok hrambe. Do- kumente varno hranite za časa njihove življenjske dobe in jih po izteku hrambe enostavno odstranite iz sistema.
Enostavna izmenjava dokumentacije
    
Vaš računovodski servis lahko vhodne račune enostavno prevzema neposredno iz sistema EasyDox in tako se popolnoma izognete fizičnem dostavljanju ali pošiljanju preko e-pošte. Izhodni račun lahko tudi enostavno pošljete na UJP ali pa svojemu partnerju. Brez tiskanja, kuvertiranja in poštnine!

V Pomgradu vidimo prednosti digitalizacije vhodne pošte predvsem v razbremenitvi naših sodelavcev, ki tako lahko namenjajo več časa produktivnejšemu delu oziroma se lahko posvetijo zahtevnejšim nalogam. Za sodelovanje z APS+ smo se odločili, saj veljajo za vodilno silo na področju digitalizacije vhodne pošte pri nas, priporočamo pa APS + prav vsem, ki želijo preiti v brezpapirno poslovanje.

Iztok Polanič, Predsednik uprave

Na Vzajemni smo se na področju skeniranja in obdelava dokumentov odločili, da sodelujemo s podjetjem APS Plus. Razlog za to odločitev je bila predvsem potreba po skrajšanju časa obdelave dokumentov. APS Plus je podjetje, ki poleg stroškovne učinkovitosti in prilagodljivosti zagotavlja tudi izjemno kratke obdelovalne čase vhodne pošte, zato vam sodelovanje z njimi priporočam.

Tadej Povhe, Vzajemna, d.v.z.

Občina Izola je za skeniranje vhodne pošte izbrala podjetje APS Plus d. o. o., saj je opravljanje omenjene storitve z zunanjim izvajalcem pohitrilo in poenostavilo delovni proces ob upoštevanju vseh zakonskih predpisov upravnega poslovanja. Sodelovanje z izvajalcem je korektno, težave ob uvedbi sistema so bile prepoznane kot izzivi, ki jih je izvajalec rešil z dostopnostjo in hitrim odzivom.

Direktor občinske uprave, mag. Marko Unterlechner

Pogosta vprašanja in odgovori

Ali je dokument v digitalni obliki pred sodiščem res enak originalu v papirju?
V kolikor podjetje poskrbi za nekaj predpriprave, potem to nedvomno drži. Predpriprava pomeni, da mora podjetje imeti s strani Arhiva Republike Slovenije potrjena notranja pravila. Postopek je lahko precej zapleten in dolgotrajen, zato je enostavneje, da podjetje privzame vzorčna notranja pravila. Vzorčna notranja pravila je pripravilo podjetje APS Plus in jih certificiralo pri Arhivu republike Slovenije. APS Plus je pripravilo vzorčna notranja pravila, ki so primerna za mikro in mala podjetja.
Kaj potrebujem od IT-ja, da lahko uporabljam dokumenti sistem EasyDox?
Uporabnik potrebuje le računalnik ali prenosni računalnik ali pametno napravo (tablica, telefon), ki je povezana v internet. Na računalnik ali pametno napravo ni potrebno nameščati nobene programske opreme.
Koliko zaposlenih v mojem podjetju lahko uporablja EasyDox?
EasyDox nima omejitev pri številu uporabnikov
Kaj pomeni potrjevanje računov v sistemu EasyDox?
V primeru, da prejmete račun v papirni obliki, poskrbite za njegovo pretvorbo v digitalno obliko (skeniranje) in ga odložite v EasyDox. Račun bo takoj začel proces potrjevanja, kar pomeni, da bo na voljo za pregled vsaj dvema zaporednima potrjevalcema/odobritelja računa. Zadnji v verigi potrjevanja je direktor podjetja.
Kaj se zgodi z mojimi dokumenti, če ne želim več uporabljati storitve EasyDox?
Na vašo zahtevo se dokumenti izvozijo skupaj z metapodatki in jih nato lahko hranite dalje v lastni režiji.

Naša zgodba

Podjetje APS Plus je del poslovne skupine Pošta Slovenije. Podjetje je bilo ustavljeno leta 2015 z namenom razvoja in trženja rešitev in storitve za brezpapirno poslovanje. Podjetje se iz leta v leto strmo prebija navzgor po lestvici tako po prihodkih kot po količini strank. APS Plus je specialist za brezpapirno poslovanje in ima znanje in ekipo za področje svetovanja, implementacije in podpore za rešitve brezpapirnega poslovanja, digitalizacije sprotne in arhivske dokumentacije, dokumentne sisteme in e-hrambo. APS+ je spoznalo, da trg ne premore primerne rešitve za upravljanje z dokumentacijo v e-obliki za mikro in male podjetnike, zato se je odločilo razviti svoj lastni dokumentacijski sistem EasyDox.

APS Plus, napredne poštne rešitve, d.o.o.
Cesta v Mestni log 81, 1000 Ljubljana

KONTAKT

T: 080 23 83
E: info@apsplus.si

BONITETNA OCENA 

SPREMLJAJTE NAS

Facebook

@ 2018 APS Plus, napredne poštne rešitve d.o.o.

Produkcija: iMode

@ 2018 APS Plus, napredne poštne storitve d.o.o.
Produkcija: iMode

Z nadaljnjo uporabo strani se strinjate z uporabo piškotkov na tem spletnem mestu. Več informacij

Nastavitve na tem spletnem mestu so nastavljene na "dovoli piškotke", da vam omogočimo najboljšo možno izkušnjo pri brskanju. V kolikor boste spletno mesto uporabljali brez spremembe nastavitev piškotkov, ali pa boste kliknili na gumb Sprejmi, se strinjate z uporabo piškotkov na spletnem mestu imode.si.Piškotki, ki jih uporabljamo: - Google analytics - Tawkto - Bloom

Zapri