APSDocs+

Spletna aplikacija APSDocs+ na varen in zanesljiv način omogoča obvladovanje procesov in dokumentov tako znotraj poslovnega okolja kot v povezavi z zunanjim svetom. Za vas smo pripravili različne rešitve dobrih praks, ki pokrivajo tipična področja večine podjetij in pomenijo prihranek pri času in investiciji.

Celovita storitev za upravljanje z dokumenti APSDocs+ je sestavljena iz posameznih rešitev, ki jih je mogoče postopno vpeljevati v različne poslovne procese. Uporabniki se lahko avtorizirajo preko spletnega vmesnika od koderkoli in kadarkoli, omogočena pa je tudi napredna avtentikacija vaših uporabnikov preko LDAP protokola.

Inovativen in uporabniški vmesnik je pripravljen v najnovejši HTML5 tehnologiji, kar pomeni, da se vmesnik samodejno prilagaja napravi, naj si bo to tablica, pametni telefon, prenosnik ali osebni računalnik. Vmesnik je mogoče prilagoditi tako da vsebuje celostno grafično podobo vašega podjetja ter vsebuje bistvene informacije, ki jo uporabnik potrebuje za svoje delo:

  • drevesno strukturo, ki je vidna glede na uporabniške pravice
  • prejete zapise
  • prejete naloge s prikazom opisa naloge
  • prikaz dokumenta
  • prikaz metapodatkov dokumenta


Preko dodatnih zavihkov ima uporabnik dodatno možnost:
  • pregleda ter dodajanja prilog
  • pregleda povezanih dokumentov (npr. pogodbe, računi, naročilnice)
  • pregleda revizijske sledi
  • pregleda statusa zapisa v procesu
  • pregleda ter skladno s pravicami urejanje uporabniških pravic
  • itn.


OGLEJTE SI OPISE POSAMEZNIH REŠITEV, KI SMO JIH PRIPRAVILI ZA VAS:

Zanima me več...

Ime (Obvezno)

e-pošta (Obvezno)

Pošljite sporočilo